Урок 1 "Правила поведінки у комп’ютерному класі. Графіка".
Урок 2 "Растрові та векторні зображення."
Урок 3 "Побудова зображень з графічних примітивів".
Урок 4 "Особливості побудови векторних зображень".
Урок 5 "Векторний графічний редактор LibreOfficeDraw"
Урок 6 "Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Практична робота №1. Побудова зображення з графічних примітивів". Презентація до уроку
Урок 7 "Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. Операції над об’єктами та групами об’єктів"
Урок 8 "Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Практична робота 2. «Створення векторних зображень».
Урок 9 "Підсумковий урок з теми: «Комп’ютерна графіка»."
Урок 10 "Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій. Об’єкти комп’ютерної презентації."
Урок 11 "Типи слайдів. Об’єкти презентації та засоби керування її демонстрацією. ПР № 3 Створення комп’ютерної презентації"
Урок 12 "Ефекти анімації, рух в презентаціях". Презентація
Урок 13 "Планування представлення презентації та виступ перед аудиторією. Налаштування показу презентацій". Презентація (тести)
Урок 14 "Ефекти зміни слайдів".
Урок 15 Практична робота №4 "Створення презентації з ефектами".
Урок 16 Підсумковий урок
Урок 17 "Поняття про об'єкти у програмуванні. Властивості об'єктів".
Урок 18 "Створення програмних об’єктів Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі".
Урок 19 Практична робота №7 "Створення програмних об’єктів".
Урок № 20 "Поняття події. Види подій".
Урок 24 "Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником".
|