Урок 1. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика».
Урок 2.Сприймання людиною інформації. Властивості інформації. Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова.
Урок 3.Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації.
Урок 4.Пристрої для роботи з інформацією.
Урок 5.Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією.
Урок 6.Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки робочого столу
Урок 7.Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво).
Урок 8.Виділення обраного тексту в середовищах для читання. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів.
Урок 9.Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.
Урок 10.Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями.
Урок 11.Початкові уявлення про Інтернет.
Урок 12.Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. Вкладки браузера. Посилання. Закладка.
Урок 13.Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.
Урок 14.Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою.
Урок 15.Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах.
Урок 16.Робота з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення іноземної мови.Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.
Урок 17.Поняття ком’ютерної графіки
|